Zoals velen in team Harbers, is ook Harm Domhof niet echt een nieuwe collega te noemen. Harm startte namelijk al in 2016 met zijn stage voor zijn Mbo-opleiding Systeembeheer. Vervolgens kreeg hij de kans om in zijn vrije tijd te blijven werken, waarmee hij dus een bijbaan te pakken had die hem op het lijf geschreven was.
Na zijn Mbo-opleiding, heeft Harm zijn studie vervolgd in Hbo IT servicemanagement. Ook hiervoor besloot hij zijn afstudeerstage bij Harbers ICT te doen, die hij in februari 2022 met succes heeft volbracht. Het resultaat: een mooi diploma op zak en een contract bij het bedrijf waar hij het zo naar zijn zin heeft. In de rol van servicedeskmedewerker is Harm verantwoordelijk voor de eerstelijns support voor de klanten van Harbers ICT en lost hij – mede dankzij zijn oplossingsgerichte instelling – uiteenlopende IT-problemen van klanten op. Ook houdt Max zich bezig met projecten en migraties en krijgt hij de kans om zijn kennis van ‘Internet of Things’, die hij heeft opgedaan tijdens zijn studie, intern toe te passen voor Harbers ICT. Dit met als doel om dit in de toekomst ook uit te rollen voor klanten.
Harm heeft zijn contract bij Harbers ICT zonder twijfel geaccepteerd. “Harbers ICT is één van de top ICT-bedrijven in de regio. De doelen die het bedrijf nastreeft en de mate van innovativiteit spreken mij enorm aan. We werken als team zeer prettig samen en hebben het daarnaast ook erg gezellig. En aan die gezelligheid levert onze directie ook een zeer positieve bijdrage; ze zijn erg goed voor ons ”, aldus Harm.