Telefonie-oplossingen

Telefonie-oplossingen

Tegenwoordig werken we vanaf een flexibele werkplek, vanuit huis, onderweg of vanaf een klant. U wilt natuurlijk dat alle collega’s efficiënt kunnen werken en altijd en overal telefonisch bereikbaar zijn, vanaf elk apparaat. Deze manier van werken vraagt om een creatieve VoIP telefonie oplossing.

Met VoIP telefonie kunt u bellen via het internet. VoIP telefonie staat ook wel bekend als Hosted PBX of telefonie in de cloud. Bij VoIP telefonie hoort een virtuele telefooncentrale. Hiervoor heeft u geen grote kast nodig op kantoor, maar een telefooncentrale in de cloud. Deze telefooncentrale kunt u eenvoudig zelf benaderen via een webbrowsers en inrichten zoals u dat wilt. De gehele inrichting kunnen wij voor u verzorgen. Eventueel trainen wij één of meerdere medewerkers voor het beheer van het belplan. 

Wij bieden meerdere telefonie oplossingen om dit te realiseren:

Afbeelding: Teams-telefonie

Teams telefonie

Aanbevolen voor kleine tot middelgrote organisaties
1 tot onbeperkt aantal gebruikers

Microsoft Teams is inmiddels een veelgebruikte applicatie geworden. Met Teams kunnen we chatten, bellen, videobellen, vergaderen en samenwerken aan bestanden met collega’s of externen. 

Standaard kunt u bellen in Microsoft Teams met andere Teams gebruikers. Dit zijn bijvoorbeeld collega’s, externe partners of klanten waarvan u weet dat zij ook gebruik maken van Teams. Wilt u dat medewerkers vanuit huis kunnen in- en uitbellen via het vaste telefoonnummer van uw organisatie? Dan is het mogelijk om Microsoft Teams te combineren met uw huidige telefooncentrale. Wij ondersteunen u bij de migratie en uw telefonieomgeving is binnen no-time gemigreerd. 

Voordelen Teams

  • Bellen met functionaliteiten die normaal in de telefooncentrale beschikbaar zijn
  • Integratie met Microsoft 365-programma’s
  • Bellen vanaf elke locatie
  • Audiogesprek omzetten naar video-gesprek
  • Software-updates
  • Trainingen voor zowel gebruikers,  beheerders als administrator

Maakt u al gebruik van Teams? Breid u uw Teams omgeving uit met Microsoft Teams telefonie, dan kunt u bellen met uw vaste telefoonnummer. Wilt u meer weten? Laat uw nummer hieronder achter, dan bellen wij u terug. Liever direct contact? Bel ons dan op +31 (0)544 - 20 00 01, wij vertellen u graag meer.

Afbeelding: Telefonie-voor-MKB

Compass

Aanbevolen voor kleine tot middelgrote organisaties 
1 tot 50 aantal gebruikers

Compass is een moderne, flexibele en schaalbare telefooncentrale in de cloud. U kunt uw huidige telefoonnummer behouden, waardoor klanten niks merken van uw overstap naar Compass. Compass is met name geschikt voor vaste of dect (draadloze) toestellen. Mobiele telefoons werken met een softphone, hierdoor kunnen uw medewerkers werken met privé toestel. 

Wij kunnen de gehele inrichting voor u verzorgen. Eventueel trainen wij één of meerdere medewerkers voor het beheer van het belplan.

Voordelen Compass

  • Geen dure investering nodig in een fysieke centrale
  • U betaalt per gebruiker, per maand
  • Stel via de app uw mobiele beschik- en bereikbaarheid in
  • Schaalbaar en toekomstbestendig
  • Koppelingen die bijdragen aan uw bereikbaarheid, zoals reporting, CTI en softphone

Uw online telefooncentrale inrichten? Wij adviseren u graag over de inrichting van zakelijke telefonie. Laat uw nummer hieronder achter, dan bellen wij u terug. Liever direct contact? Bel ons dan op +31 (0)544 - 20 00 01, wij vertellen u graag meer. 

Afbeelding: Xelion-telefonie

Xelion

Aanbevolen voor middelgrote organisaties
Vanaf 10 gebruikers

Met Xelion kunt u op elk apparaat zoals PC, smartphone, tablet of via een vast toestel bereikbaar zijn, ongeacht van de locatie waar u werkt. Xelion kan gebruikt worden op een bureautelefoon, computer, laptop, smartphone en tablets. Deze apparaten zijn in staat om op verschillende manieren communicatie op te zetten: Bellen, chatten, SMS-en, WhatsApp, video en schermdelen.

Xelion heeft voor elk apparaat een gebruiksvriendelijke app met uitgebreide functionaliteiten zoals: Telefoongesprekken doorverbinden, gesprekken opnemen, groepsgesprekken voeren, bellen of videobellen, wachtrijen met uitgebreide functies inrichten, beschikbaarheidsstatussen instellen en meer. 

Met Xelion profiteert u van een volledige Nederlandse telefonieoplossing in de cloud. Xelion biedt een standaard pakket met flexibiliteit en maatwerk.

Voordelen Xelion

  • Eenvoudig in gebruik
  • Virtuele assistent, waardoor zaken met één klik geregeld zijn
  • Goedkoper bellen (belkosten verlagen)
  • Automatisch instellen van wachtrij en boodschappen
  • Altijd goed bereikbaar
  • Rapportages en geschiedenis
  • Zowel op locatie als in de cloud beschikbaar
  • Vaste prijs per maand
  • Virtuele assistent 

Bent u benieuwd naar een passende telefonie oplossing? Wij adviseren u graag. Laat uw nummer hieronder achter, dan bellen wij u terug. Liever direct contact? Bel ons dan op +31 (0)544 - 20 00 01, wij vertellen u graag meer.

Lees meer over Xelion

Afbeelding: Vast-en-mobiel-bellen-zakelijke-telefonie

VaMo (Vast & Mobiel)

Aanbevolen voor MKB en grote organisaties
Interessant tot onbeperkt aantal gebruikers

Werken uw medewerkers vanuit huis of onderweg? Wilt u uw medewerkers eventueel een zakelijke mobiele telefoon geven? Dan biedt VaMo een interessante telefonieoplossing.

Vast-Mobiel integratie integreert uw mobiele nummer op netwerkniveau met uw telefooncentrale. Door de integratie bent u vast en mobiel op één telefoonnummer bereikbaar en kunt u uitbellen via één nummer. Wilt u uitbellen? U kiest zelf de identiteit waarmee u via uw mobiel belt. Dit kan uw mobiele telefoonnummer zijn of het vaste nummer van de zaak.

Voordelen VaMo

  • Vrije keuze uit de twee grootste mobiele netwerken in Nederland
  • Geen belminuten of tikken maar vaste bundels
  • Samen met je collega’s de bel- en databundels delen
  • Makkelijk schakelen tussen vast en mobiel
  • Op één nummer bereikbaar
  • Ook via mobiel doorschakelen, intern bellen, wachtrijen en keuzemenu’s

U kunt meerdere mobiele of vaste nummers koppelen aan een simkaart. Wilt u een uitgebreider belplan? Dan is een koppeling met Compass mogelijk.

Interesse in vast mobiel integratie voor uw medewerkers? Laat uw nummer hieronder achter, dan bellen wij u terug. Liever direct contact? Bel ons dan op +31 (0)544 - 20 00 01, wij vertellen u graag meer.

Ik wil bellen via Harbers ICT

Laat uw gegevens achter